Rješavanje pritužbi i sporova

Bali d.o.o. potrudit će se da svaku nejasnoću, prigovor ili pritužbu riješi u što kraćem roku pri čemu će poštivati Zakon o zaštiti potrošača i maksimalno se potruditi postići dogovor.

Prigovore i pritužbe zaprima administrativni odjel, a rješava ih pravna služba.

Korisnicima je dostupno više načina za kontaktiranje:

  • pismenim putem na adresu: Bali d.o.o., Trg republike 3, 40328 DONJA DUBRAVA (uz napomenu REKLAMACIJA)
  • pismeno na elektroničku poštu: order@kozo.hr
  • pozivom na telefonski broj: +385 40 688 511

Postupak rješavanja je povjerljiv. Ako sporazum neće biti moguć, nadležan je pravni sud.

Navedeni aranžman temelji se na Zakonu o izvanparničnom rješavanju sporova o potrošačima, Uredba (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o rješavanju sporova na Internetu u vezi s potrošačkim sporovima kojom se izmjenjuje i dopunjuje Uredba (EZ) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22 / EZ. Reklamacije u vezi s kvalitetom ili izvedbom same ponude rješavaju se između kupca i Bali d.o.o.

Detalje reklamacija i povrata možete pogledati na poveznici: OVDJE i OVDJE

Obrazac za reklamaciju pošaljite na elektroničku poštu order@kozo.hr